![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hej Lena! Vi åt lunch i Sunne på ett ställe med buffé. Kommer inte ihåg namnet med det var något med grönsaker tror jag. Sunne med omgivning är en mycket vacker trakt så tack för besöket. ![]() PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej panakakis
![]() Typiskt att man inte hann med och såg gåtan innan den var löst. Det är ju lite hemmavatten även för mig. Man ser ju nästan Lena´s jobb oxå ![]() Ang matstället så tänkte jag på saffran & vitlök.... Men kör de buffé? Annars är ju Nils Holgersson buffé bra. Ligger vid Stamfrändemonumentet invid golfbanan. //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej på er!
Jomenvisst kan man nästan se mitt jobb på bilden. Ang lunchen: tänkte också på Saffran och vitlök. De kör ju en huvudrätt, en veg och en soppa uppdukat varje dag. Även Eurasia (thai o kinamat) kör buffe'... Sunne är fantastiskt vackert på sommaren, Blompatrullen som sköter kommunens blomrabatter är världsbäst! ![]() Kul att det uppskattas! Lena |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej,
Ja, då var det den restaurangen som jag skrev, som var min första tanke. Ja, Sunne (med omnejd) är verkligen en fantastisk plats att besöka under sommaren. Det finns hur mycket som helst att se och uppleva. ![]() //Conny |
![]() |
|
|