![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ja, det ska bli spännande att uppleva vädret i slutet på oktober...det får ju jag med!.. ![]() Så sent på året har jag aldrig varit i Grekland.. det får gärna bli svalare, gör inget! |
|
|||
|
|||
![]()
Haha....så häftigt det vore om du med kom till Kardamili 6 nov. Vilka vandringar vi kunde göra!
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Jag har ju inte planerat klart min resrutt än.. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sunny,så himla kul att läsa dina rapporter med fina bilder.
Tyvärr är jag kanske lite lat på att ge respons till dig,Lissi,Arne o Birgitta som skriver så fint och som låter mig att få "följa" med på era resor och till Monica P som låter mig ta del av grekisk vardag.Tack till er alla😍 Här i Boden har kylan kommit och vi har haft flera nätter med minusgrader,inatt som mest -8 grader.På kvällar och nätter har vi fantastiska norrsken. Monica😎 |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, Monica C.. det är dåligt med respons här på forumet.. man lägger ner tid att skriva och ladda upp foton som man knappt får någon kommentar alls på..
Men ALLA måste ju inte gilla allt jag skriver och de öar jag besöker, helt klart!! Får se om jag gör något mer inlägg under mitt resande!.. ![]() Sunny, som sovit gott när regnet öste ner utanför! Senast redigerad av Sunny12 den 2015-10-11 klockan 07:53. |
|
|||
|
|||
![]()
Sunny 12, här kommer respons gällande alla dina res-pons (nytt ord)! Ibland är det alldeles dött på forumet, då behövs bl.a. du med dina foton och aktuella kommentarer. Kör på tycker
/ Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Sunny, sluta inte skriva! Du är en av dem som tillför liv till forumet!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja fortsätt skriva alla som gör det! Jag är också en som läser men är lite dålig på att ge respons..
![]() Det skulle ju räcka med ![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Om jag tolkar visningsräknaren rätt, är vi nog skapligt många (trots lågsäsong på forumet) som följer dina äventyr och vi vill gärna fortsätta med det! ![]() Nu ser vi framemot nästa ö. Vilken den än blir ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
MEN, så är det inte! Det ser du på alla som har varit in och "tittat" varje dag både hos dig och oss. Jag tror att man uppskattar våra respektive inlägg och bara väntar på att dagens rapport ska komma. Så är det nu när vi är hemma. Jag bara väntar på din dagliga rapport! Feedback är jag lite sämre på, men du ska veta att jag uppskattar dig och att du ÄNTLIGEN är i Grekland. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är också en av dom som brukar följa dej på dina resor och verkligen uppskattar att du delar med dej i form av bilder och berättelser.
![]() Jag försöker då och då skriva och tacka men för det mesta bara jag läser och njuter. Kanske att jag är lite mer aktiv när du är på öar som jag själv besökt t.ex Amorgos och som senast Sifnos men jag försöker alltid lägga upp en "bank av brahainfo" som nu du och även andra förmedlar när det är öar jag ej besökt. Fortsätt skriv Sunny det ÄR uppskattat ska du veta ![]() maji/ ![]() |
![]() |
|
|