![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Då är det inte så hemskt varmt väl? Hoppas jag för vår skull
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har bara en resa bokad hittills
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hallå.. har jag missat nåt här...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag tror att Lissi ligger i ledningen med flera hästlängder... ![]() ![]() Sorry.. jag kunde bara inte låta bli... : |
|
|||
|
|||
![]()
Kan man inte stanna 6 veckor varje resa kanske det blir flera istället
![]() ![]() ![]() Tävlar gör man nog på annat sätt och jag är ledsen om mina resor stör... Jag ska resa I tysthet framöver.Förlåt! Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Jag bryr mig inte ett dugg om hur andra reser.. och hur länge de stannar i Grekland.. de viktiga är ju att alla har möjlighet att komma iväg.. även om de så bara är en vecka per år! Fortsätt du och skriv som du gör, det var inte något personligt riktat till dig!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Om det är en tävling så tror jag minsann att jag är med och slåss om den förstaplatsen ![]() ![]() ![]() ![]() Så Lissi, har du fler resor än mig på gång då måste jag nog klämma in någon mer... tävlingsmänniska som jag är , hahaha ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tusan också...får boka en till helt enkelt ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Usch nu hoppas jag att alla förstår att detta inte är ALLVAR!
![]() ![]() Jag har på kommande 5 resor sammanlagt drygt 10 veckor, men det blir fler nästa höst....Du vinner Malin ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Lissi;375734]Usch nu hoppas jag att alla förstår att detta inte är ALLVAR!
![]() ![]() Jag har på kommande 5 resor sammanlagt drygt 10 veckor, men det blir fler nästa höst....Du vinner Malin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Res, res, res... ett underbart "tidsfördriv"!! ![]() Förlåt mina "små" problem med att citera!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej, jag skämtade ju här innan och det tog du rätt så allvarligt upplevde jag det som... men det är ju lätt att missförstå...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min uppfattning är att den här gröna gubben sätter igång saker och ting...
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi- snart iväg på Greklandsresa nr 51. |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi jag tycker det är jättekul att du kan resa så mycket och har man det som sitt stora intresse så är det väl fantastiskt...
Hoppas själv att jag kan fortsätta att resa som jag gör.. drömmen är att stanna flera månader i ett sträck.. långtidshyra till ett bra pris.. Ja.. det skulle allt vart nåt det!!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu vann du! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Citat:
![]() Hälsar Helena S - som är glad över alla resor, korta som långa ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hade tänkt att idag beställa en resa i juni till Kalives på Kreta men vad händer!? Apollo som har flera hotell att välja på erbjuder Errroor
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Blir en helg i Berlin i december
Både Herta Berlin och Eisbären berlin spelar hemma den helgen ![]() Fotboll, ishockey, museer och julmarknad Givetvis god mat, öl och Currywürst ![]() Men till Uppsala innan och Djurgårdens bandypremiär nästa held i allsvenskan norra ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej det brukar inte vara "för" varmt..havet ca 22-24,,Blir det Rethymno igen Lissi,,var ska Ni bo?
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
![]() |
|
|