![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Hoppas överfarten blir lugn.... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vid klippbadet på din bild har jag badat!
![]() Trevlig båttur i morgon! Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt Sunny!
![]() Ha en bra båttur imorgon, hoppas det inte gungar för mycket. Och sen vill vi gärna höra vad du tycker om Ermioni. / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det hoppas jag med...
![]() Tack!.. ![]() Citat:
![]() Ska försöka rapportera så gott det går! |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas det blir en bra tur till nästa äventyr som jag ser fram emot att få följa!
// KR |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är en av dem som följer med, men sällan kommenterar.
Vi är alla olika! Jag har lätt för att tala, men svårare att skriva ner mina reflektioner. Jag ser fram emot att följa din fortsatta resa och är glad om du vill fortsätta att beskriva dina upplevelser! Kram Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för att du skriver om din resa. Vi var på Poros och Hydra 1996 så det har varit extra kul att se dina foton.
Ska bli kul att följa ditt nästa resmål ![]() Hälsningar Anne |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt att höra anpe och Lamaya!..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas det blir en lugn resa till Ermioni!Sägs i alla fall att vädret blir bättre.Vi har idag haft underbar solig och varm dag efter alla regn!
Lilla Ermioni kan ju upplevas mycket annorlunda så här på hösten än på sommaren.Ska bli intressant att höra hur du upplever Ermioni! Trevlig resa ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Förresten är det någon särskild högtidsdag i Grekland idag..? Det rings i kyrkklockorna och präster har marcherat förbi med en ikon och mycket folk..jag är inte så kyrklig av mig.... så jag har inte tagit reda på vad det handlar om... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här har också klockorna ringt hela dagen men firandet sker i morgon då man här firar namsdagen av Ag Dimiotris,det är en stor händelse här.Vi har en kyrka som heter så i Koroni och det blir en parad där man bär ikonen av Ag Dimiotris och även musik och tal.
Kan vara lite olika lokalt. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Senast redigerad av Sunny12 den 2015-10-25 klockan 20:57. |
|
||||
|
||||
![]()
Heja Sunny, kul att du är på banan igen
![]() Ang firandet, är det inte i dagarna man firar nej-dagen? Maria |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Och vad är det som firas? Det måste jag jag ju vara med på när jag är i Ermioni!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sunny, vart ligger Ermioni?
ElisabethK |
|
|||
|
|||
![]()
Det ligger på Peloponnessos.. väldigt nära Hydra.. cirka 30 min med båt härifrån.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag är oxå förväntansfull,eftersom jag reser med dig via dina uppdateringar.
Ha det gott!! ![]() Monica ![]() |
![]() |
|
|