![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Känner samma som du med Julen inte kul att komma hem sen och se alla butiker överfyllda med julpynt och julsånger... ![]() Ja, nu hoppas jag på mycket SOL i dagarna som kommer! |
|
|||
|
|||
![]()
Vi var i Petra på Lesbos i somras men saknade att sitta skönt på kvällen å titta på alla fantastiska båtar. Du som är en västkusträka kan nog förstå
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för fina husbilder
![]() Hus gillar jag också att fota, och dom ska för allt i världen inte vara toppmoderna. Det är mycket bättre med charm och patina ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Sunny, från ett blåsigt men SOLIGT Ermioni, det får bli en joggingtur i Bisti-skogen.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Att åka över bergen mellan Karlovasi och Pyth var en underbar känsla! Man såg en del vandrare men också cyklister. Jag tycker absolut du ska fundera över Samos, Sunny! Sen har du också hela Greklands pärla, den lilla ön Fourni så nära Samos. Om du kommer dit kommer du att tåras i ögonen när du anländer med färjan. Och ögonen kommer även att tåras när du far. Efter ett dygn kommer alla att känna dig och hälsa på dig. Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tänk om det inte var SÅ många andra platser i Grekland som lockade..så enkelt allt skulle vart då!.. ![]() ![]() |
![]() |
|
|