Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-01-13, 23:52
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Kommentera mera!

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Det var ju ett glädjande PSA-besked du fick Chras! Önskar dig verkligen att det fortsätter på samma goda sätt, och att ditt KOL kan hållas i schack. Hoppas att din positiva attityd fortsätter att vara till stöd för dig!

Masse
Alle gode ønsker fra meg og, Chras
Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 09:23
yanniss avatar
yannis yannis är inte uppkopplad

Lissi, det var 12 inlägg som bara handlade om återkoppling före honom. Då hakade Arne på för att ge sina erfarenheter om återkoppling. Inget mer. Det var därför han blev förvånad över din kommentar om honom. Kanske andra blev det också.
Så till ”mera kommentarer”. Ofta kommenterar vi ju det vi är intresserad av, till exempel dom öar eller fastlandet som man brukar resa till eller är intresserad av att resa till. Så är det för dom flesta.
Sen har väl alla en del perioder då man ligger lågt på grund av olika orsaker.
En del är ointresserade av resebrev och bildgåtor och tittar inte på dom. Vi har alla våra speciella intressen.
Nilam har en fantastisk kunskap över Chania-området och kan tipsa om hotell och tavernor. Jag tycker hon gör det bra som svarar nästan varje gång på samma frågor. Andra, ingen nämnd, ingen glömd, har speciella kunskaper om andra öar och byar. Det är så många som tillför kunskaper på Kalimera.
En tråd som jag blev förvånad över var att det bara har blivit 3 inlägg på Nerwolfs ”Krigsåren”. En väldigt intressant tråd när man är Greklandsresenär.Jag trodde Arne skulle kasta sig över den, eftersom han lusläser alla böcker om andra världskriget. Men tråden verkar ha gått i glömska.
Birgitta
Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 09:25
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Citat:
Ursprungligen postat av yannis Visa inlägg
Lissi, det var 12 inlägg som bara handlade om återkoppling före honom. Då hakade Arne på för att ge sina erfarenheter om återkoppling. Inget mer. Det var därför han blev förvånad över din kommentar om honom. Kanske andra blev det också.
Birgitta
Jag ber Arne så mycket om ursäkt och andra också som ev. störde sig på inlägget!

Lissi
Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 16:03
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Jag ber Arne så mycket om ursäkt och andra också som ev. störde sig på inlägget!

Lissi
Jag störde mig inte på det Lissi.. om det nu blivit någon missuppfattning går det väl alltid att rätta till!.
Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 22:00
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005

Asch, Lissi. Ingen tar illa upp

@Chras. God bättring. Hoppas det går åt rätt håll, så du får ta lite bilder till i Grekland
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:09.