![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Idag är det Tulipanens dag hos oss.Två fina fång tulpaner har jag fått av min man idag.
Vi vill tacka för all respons vi fått under vår femte vinterresa till Kreta och Paleochora. Och tack till alla ni som har skrivit kommentarer, som vi uppskattar så mycket. Det har både varit roligt och informerande. Och tack till Janne och Camilla som jobbar med forumet Ni vet inte hur mycket vi uppskattar det! Vi känner en glädje av att ge en daglig rapport och fortsätter med det. Närmast tar vi en tur längs Kretas sydkust i 2 veckor från den 15 april. Redan nu längtar vi. Sen har vi redan bokat Samos med omnejd i slutet av maj. Fourni i våra hjärtan vet väl alla? Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Välkommen hem till vår kalla nord..
![]() ![]() Fina tulpaner, min favoritblomma efter orkidéer!! Arne är allt en hyvens kille!!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Välkomna hem! Hoppas gången var skottad och att småfåglarna mådde bra! Vi har fina dagar i Umeå nu, eller hur? Och lyllos er som ska tillbaka redan i april. Vi får snällt vänta till juni...
Bea |
|
||||
|
||||
![]()
Vacker bukett! Stor tack från mig också. Alltid lika kul att börja dagen med att läsa era rapporter. Nu ser jag fram emot era nästa resor!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Till Bea, Jodå din lillebror har skött såväl snöskottning som påfyllning av solrosfrön i vår frömatare, och detta med bravur.
Vi är så tacksamma, och särskilt att våra tvåbenta vänner fåglarna sluppit vara hungriga den tid vi varit borta. Bringa brorsan vårt varma tack för utmärkt utfört arbete under våra fem veckors bortavaro. Arne och Birgitta I ett Umeå med minus 16 grader... |
|
|||
|
|||
![]()
Tack till er, Birgitta och Arne, för alla trivsamma rapporter från er resa! Det är verkligen ett stort nöje att få följa er!
Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Glädjen är helt på vår sida!
Härligt att Kalimera-forumet finns. Birgitta, som börjar komma in i dom vanliga gängorna igen. |
|
||||
|
||||
![]()
Så sant som det var sagt!
![]() ![]() MVH zakka |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för ännu en mysig resa till det förlovade landet! Ni är underbara som låter
oss följa med på resan. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det så bra nu i kylan och tack för resan!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla trivsamma rapporter Arne och Birgitta!
//maji ![]() |
![]() |
|
|