![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Birgittta |
|
||||
|
||||
![]()
Åh, så jättetrist att läsa, Birgitta! Och så vitt jag minns är det inte första gången ni måste avboka en resa till Parga.
![]() Men hälsan kommer först och jag hoppas verkligen att du/ni får den hjälp och behandling som gör at ni blir friska. Resorna finns kvar, Birgitta, det viktigaste är att ni kommer i form igen! Och att ni kan njuta lite av den fina tid vi nu har framför oss här hemma. |
|
||||
|
||||
![]()
Birgitta63, i mitt hjärta: Försök att njuta av den svenska sommaren. Hoppas att du kommer ut till stugan många dagar.
Jag vet att Bengt tar hand om dig, det är så skönt att ha en make vid sådana tillfällen, det vet även jag. Allt kommer att gå bra, kanske ni redan kan ta en resa till Parga till hösten! Imorgon åker vi iväg till Grekland igen. Vi kommer att tänka på er! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() HÅPER dere kan reise til Parga om ikke altfor lenge ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så tråkigt att höra....Grekland finns kvar, det viktigaste är hälsan.Tänker på Dig.Kram Phia
|
|
||||
|
||||
![]()
Så trist Birgitta!
![]() Ibland behöver jag mig en tankeställare och inte bara ta hälsan för given! ![]() Krya på dig! Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det gör ont i hjärtat att höra att ni var tvungna att ställa in resan. Ta hand om er Birgitta. Jag tänker på er. Stor kram!
|
|
|||
|
|||
![]()
ÅH så tråkigt!
![]() ![]() Det finns nog ingen/inga jag skulle önska en resa mer än ni! Jag hoppas att det blir nytt tillfälle att komma till Grekland snart och att ni kan njuta i er fina grekiska trädgård i sommar.. STOOOOOR KRAM till er båda. Lissi |
![]() |
|
|