![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag åker till Sverige förstås!
Vad trevligt! Jag går ni kommer tillbaka Jag kommer tillbaka, ni går Vad konstigt........ ![]() dimitris Aten |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Sunflower]Hej hej! Jag och min sambo och 4 åriga son åker till Thassos den 20/6 för att vara där i 2 härliga veckor! Det blir första ggn vi åker till Grekland och det ska bli spännande verkligen!
Mvh Marie Vad härligt, och ni återvänder nog till Grekland igen som många andra ![]() ![]() Martinifk |
|
||||
|
||||
![]()
Fira på Santorini 3/6 och Berlin på hösten är redan spikat o betalt!!!
Till sommaren blir det kanske Elounda på Kreta eller Positano i Italien?? |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Vi åker till Santorini, Milos och Sifnos 13 april. ( tror vi ). Vi är hyfsat resvana men nybörare på ö-luff, så det ska bli väldigt spännande! |
|
||||
|
||||
![]()
Inte Grekland - hemska tanke!
![]() Drömmen om att tillbringa 3-4 veckor utomlands i mörkaste november har börjat diskuterats här hemma och då blir det Asien. För att ändå få en sommarsemester måste vi hushålla med sparad semester och komptid och då räcker det inte till den obligatoriska ö-luffen i september. Det är med blandade känslor för min del som är den stora grekomanen i familjen. Skulle vi ändra oss så är Amorgos ett planerat resemål. Funderar på att boka en weekend i Aten nu på våren som överraskning åt min man för att få lite greklandsdos. Mer semesterdagar till folket! |
|
||||
|
||||
![]()
Skiathos/Skopelos blir det för min del
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Santorini,Naxos,Syros og Amorgos-3 uker i juli.
Østre Kreta-2 ukers biltur i September.Vi må til Kreta 1 gang i året. Anne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
(En resa för TVÅ förstås!) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Marianne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Årets första utlandsresa går till Grekland, den andra till Bryssel (arbetsresa)och den tredje till Venezuela där det blir två härliga decemberveckor.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Färjan äntligen bokad. Efter några år på villovägar ska vi äntligen tillbaka till Grekland. 6/6 står vi äntligen på grekisk mark igen då färjan anländer till Patras. sen blir det nästan 4 veckor med husbilsåkande tills det e dax att åka från Patras igen den 4/7. det ska bli så härligt. Har inte bestämt vart vi ska men det är det som är det bästa med husbilsåkandet. antingen stannar man på ett ställe eller så åker man runt o hittar nya ställen.
/Cecilia |
|
||||
|
||||
![]()
Vi flyger till Athen sen får vi se vart det bär av. Vi har tänkt att besöka dom joniska öarna denna gången d v s Lefkas, Korfu m m .......var ingenstans i fjol så längtan dit är så stark....
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Samos, Fourni, Ikaria, Kalymnos, Amorgos, Naxos, Aten, Santorini, Ios, Sikinos, Folegrandos, Milos, Kimolos, Syros, Paros, Antiparos i maj-juli och Karpathos, Kassos, Kreta i höst.
bosse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() - det lyder helt utrolig lenge ![]() l i t t "misunnelig" er det vel lov å være ![]() - selv om de månedene k a n være de fineste i året hjemme. - september - november ville være en DRØM for meg ![]() men dessverre foreløpig helt uoppnåelig ![]() Men jeg klager ikke - med årets 2 uker i juni , Kykladene ![]() - og 3 uker i oktober, Karpathos- Kreta - Athen ![]() har jeg ikke LOV å være misfornøyd. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin som åker till Karpathos i juli... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Vi åker till Ios, Amorgos och Koufonissi i maj/Juni, i september åker vi till Egypten. / Roger |
|
||||
|
||||
![]()
Till Tilos, som jag alltid längtar till, en vecka i april! Nu hoppas vi bara att båtarna går, så vi "slipper" tillbringa nätter på Rhodos! Veckan blir så kort då!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Korfu 21 juni ,
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har redan hunnit med en resa i år, till Egypten, och ska i juni till Santorini, Amorgos och (troligtvis) Folegandros. Måste till Grekland minst 1 gång/år!
I november planerar vi (pojkvännen och jag alltså) en resa till Bolivia i 3-4 veckor, där vi ska hälsa på hans far. En förlängning av sommaren är aldrig fel ![]() Veronica ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag,maken och 2 av sönerna (15,18) åker till Samos den 1 juni
![]() Längtar sååå efter värme och go mat. Till hösten ska vi testa Turkiet ( Marmaris ), då blir de bara jag, guben och den yngste som åker....bokade tidigare när Apollo körde bra rabatt på resor dit, kul att prova men sen blir det såklart Grekland igen....karpathos, Lefkas och Lesbos lockar härnäst |
![]() |
|
|