![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu kan man beställa Malamatina på systemet igen.
![]() ![]() ![]() ![]() En nykomling är Malamatina Rosé ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Malamatina Rosé!!!!! Oj så häftigt!!!! Måste provas.
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Beställt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fast rosén va redan slut...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det gick fort.
![]() Jag "hängde på låset" i måndags och beställde så fort jag bara kunde. Ser ut som att jag hann få 2 flaskor av rosén. Men vem vet den kanske inte är god ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Allt är redan slut - fick sms om att min beställning av båda sorterna är makulerad. Kan det vara lite Kalimera-effekt månne???
Celbe |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förtvivla ej!!! Jag lyckades under våren inhandla tvenne flaskor Rosé i Market
Paleochora, detta av misstag. Enligt mitt förmenande var smaken något så rent bedrövlig... Arne |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jaha då var sommarbeställning gjord på systembolaget. Dock fanns bara 250 ml flaskor retsina!! Även en kartong Mythos är beställd
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Men men jag har lagt in en ny order på en låda med småflaskor som ska komma om 8 dagar. Bara att fortsätta hålla tummarna då. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej men nån hel låda stod det inget om när jag beställde!! Så jag beställde 10 st små. Får se vad dom säger om det. Håller tummarna jag
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Retsina Malamatina Nr 73136 Kollikrav Denna dryck kan endast beställas i hela kollin om 24 st. Min ena beställning med 12 stycken är makulerad men inte den andra. Så om de skickar den och min nya med en hel låda kommer jag ha mååånga småflaskor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Dagen före midsommarafton fick jag lycklig och glad hämta ut mina 10 flaskor Malamatina på coop här i byn. Men nån Mythos fick jag inte den var slut. Midsommaren räddad
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|