Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Paros & Antiparos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-04-06, 11:21
Joanna Joanna är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Paros nybörjare

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet
Parikia är hemskt!
Det tycker jag, men andra har förståss lyckats hitta nån charm där. Jag såg bara ett överkommersialiserat ghetto.
Åhhh elisabet! Säg inte så om min favorit!!! Dock förstår jag din 'point of view', har träffat mer människor som inte gillar parikia än folk som gillar det.

Du har nog rätt i att andra hittar charm där många inte gör det. Eftersom jag jobbar i längs den turistgatan lär man känna alla i affärerna runt omkring. Internetcafet är precis vid kyrkan så alla gammal farbröder och tanter sitter runt omkring och massa små barn som springer runt. Det är underbart!!!!
Arbetar man sig iväg från gatorna närmst hamnen och upp i 'sjörövar-gatorna' är det en helt annan by.

Naoussa är mycket pittoreskt och mysigt nere i småbåtshamnen men när jag är ute me mina vänner väljer vi oftast parikia eftersom många ställen i naoussa är mycket dyrare.

Det är väl tur att vi tycker om olika delar av ön så det inte är packat på ett ställe!
-strålande solsken i london är inte samma sak som strålande solsken i grekland.....
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:30.