![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och så blir det GRATTIS SVERIGE igen!
![]() ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, jag vågade inte titta, och det är så klart därför vi vann. Nu hoppas jag på tre matcher till som jag inte ska titta på.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Efter 3 v sparkandes och 8 matcher kvar kan man göra en lägesrapport.
2 tippanade Kalimerianer kan ha rätt slutsegrare, Frankrike eller Belgien. Ingen av oss trodde Sverige skulle vinna 8 delen. Nog Brasseskräck. Överraskning: Belgien, England och Uruguay har fått tips. Avvakta Största flopp. Ingen gissade Tyskland, men Polen Argentina samt Spanien har med fått röster. Ganska nära. Kan gett ett halvt rätt ? Masse kan få 2 rätt. Frankrike samt England som överraskning. Vi andra max 1 rätt. Kanske skall hålla oss till att åka till Grekland i stället? :-) |
|
||||
|
||||
![]()
Jo mitt vinnartips på Frankrike tror jag fortfarande på. Att England ska överraska positivt kan ju också fortfarande slå in, men inför lördagens match har jag gärna fel i det tipset. Vad gäller Spanien så floppade de förvisso som jag befarade, men DEN RIKTIGA FLOPPEN blev ju Tyskland, och då i en omfattning som ingen av oss anade.
Men ...... Låt oss alla på lördag hålla tummarna för att jag får fel om England! Masse |
![]() |
|
|