Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-04-07, 19:48
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Karpathos?

Citat:
Ursprungligen postat av dagun
Kompisar, jag försökte mig på ovanstående, sluta diskutera innebörden i mitt inlägg ovan och posta några nyckelord till Lotta om vad Karpathos är för er. Så kanske Lotta kan berätta vad hon vill ha så vi kan hjälpa henne och bestämma om hon skall till Rhodos (där jag inte varit) eller till Karpathos där vi varit.
Det var en bra beskrivning du gav. Ink har ju redan sagt att hon i stort håller med och det gör även jag. Med undantag av någon detalj då.

För övrigt har ju jag redan skrivit att jag tycker att WesterH ska läsa gamla trådar, samt reseberättelserna som ciakoohler nämnde. Det är få öar som det har skrivits så mycket om i forumet som om Karpathos och det skulle förvåna mig storligen om hon inte hittar svaren där. Having said that, så är det ju självklart ändå jättebra när andra som inte har skrivit det så många gånger, presenterar sin bild av Karpathos med sina ord.

Sedan reagerade jag på det du skrev om "kollektivets slutsats". Det behöver vi iofs inte diskutera, fast jag tycker ändå det är rätt väsentligt att påpeka att det faktiskt inte finns någon sådan - varken när det gäller Karpathos eller någon annan fråga som kommer upp i forumet. Fanns det det, så skulle ju en stor del av själva meningen med ett forum gå förlorad, samt att vi skulle ha hamnat i något som i alla fall för mig vore omänskligt.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:11.