![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Höll på och rotade bland gamla resekataloger och diverse papper och hittade Vings resekatalog från 1983
![]() ![]() Vi åkte till Kos mellan 1/4-8/4 1983. Bodde på hotell Continental Palace och vi hade halvpension. Resan kostade 6030 kronor ![]() Sedan gick det som det gick efter den resan ![]() ![]() Skall ta väl vara på dom här sakerna jag hittade ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Detta var ju bara för underbart ![]() Du har BEVIS på när du föll pladask för Grekland ![]() ![]() Måste meddela övriga hushållet här hemma - ATT DEN SOM SPAR HON FÅR nostalgi // Gupp - nostig ibland........... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
En 23 år gammal klenod, inte illa !! Hur gamla kataloger har du ? Har du dem i obruten följd från då fram till nu ? Jag har i alla fall från 2000 och framåt, tänker spara dem trots att de tar plats. Hasse ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte så många kvar. Den här har jag säkert inte slängt bara för att det var första resan
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad härligt Riitta!
Våran äldsta är från -99 bara men ändå roligt att titta i och jämföra utbud och priser med dagens ![]() Martinifk |
![]() |
|
|