![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Fick lite regn igår. Varit kall o regnig vår på ön. De tror på lite färrei turister i år jmf med förra året. Billiga liren i Turkiet lockar.. joggade i går ner runt bukten, fick sen Saganaki till lunch förrätt. Pool o sol efter. Har två sol dagar framför oss frappe, bok, horisontalläge,ett problem tynger mig.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Se däär!!..nu känns väl väl problemet inte så tungt längre?! ![]() ![]() Tack för dina härliga rapporter! / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Såg att de ska vara molnig på Lefkas de kommande dagarna. Hoppas att ni slipper mer regn. |
|
|||
|
|||
![]()
Tog en halvliter Retsina till lunch idag. Vykort till Janne postat
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Du kan läsa om öl i Grekland här. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ett i mitt tycke väldigt gott öl är Anders som har sin hemvist på Rhodos om jag minns rätt. Därmed är tillgången ganska begränsad. Jag hittade det på grannön Tilos. Men om vare sig Alfa eller Anders finns så duger Heineken eller Amstel gott för mig. Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Till lunchen i går beställde vi Esa, ljus sort. Fanns pils eller lager. De hade paxat solstolar åt oss, finns bara 6 par. Jättegulligt. Blev även igenkända på kina krogen, frågade vi besökt ön förr? Måste gjort bra intryck i höstas.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var attans vilket väder det är och har varit. Hoppas ni får två fin stranddagar med sol, och att ni slipper kylan på kvällen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Sista frukosten för denna gång. Utomhus,
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas ni var nöjda med er resa. Alltid roligt med direktrapporter. Ha en bra resa hem!
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för dina rapporter Carle, och välkommen hem.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|