![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åtta meter är kul... Kan ni se ansamlingen stolar som kommer att spontanuppstå 8,1 meter från varje taverna?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
Ha ha ha, rökförbud i Grekland vore som att försöka införa förbud mot att dricka vin på restauranger i Frankrike !! Hade det varit sant hade nog jag som icke-rökare nästan börjat sakna rökandet om det hade kunnat införas och efterlevas. "Det hör liksom till kulturen, vardagen man ser som turist". Taxichauffören, busschauffören, slaktaren, allihop man ser överallt och knappt reflekterar över.
Men tänk OM det hade kunnat införas ! Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
1 aprilskämt redan 31 mars.....
jaja....... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Arne.
Om det inte var ett aprilskämt med rökförbud så har jag tur som ska vara på Kreta i juni. Sen blir det slutrest för min del. Aake |
|
|||
|
|||
![]()
Hej på er alla...
Vill bara tala om att jag har ringt runt lite, bland annat till grekiska ambassaden, olika resebyråer mm. INGEN!!!!! vet eller har hört något ang rökförbud den 1/7... april april.... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det här måste vara det här årets bästa aprilskämt i alla kategorier. Grattis Arne du har lyckats igen.
Eva ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar!!!
Jag sitta emellertid redan nu och smida planer inför nästa år.... Aprilskämt är allvarliga saker och ingenting att skämta åt!!!! In Vino Veritas Spirito Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer i gratulationerna, det var det bästa hittills
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hade jag inte sagt något är jag SÄKER på att fler hade gått på det. Skämtet var mycket bra! Grattis! |
|
||||
|
||||
![]()
Det var ett sådant bra aprilskämt så jag skrattar fortfarande!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nä du Arne, det var en riktig "anka". Pratade just med mina vänner på Lefkas och dom höll på att skratta ihjäl sig. Tur att det finns lite frihet kvar nånstans i Europa. För övrigt åker vi nu den 14 till vår nya fina lägenhet!!! |
|
|||
|
|||
![]()
En enkel formel att komma ihåg: 1:a April + Arne = BUS!
![]() ![]() Detta är dock sant: Citat:
![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Eller tvärtom
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Helt underbart! Eller som man skulle säga på grekiska. "Bravo"......
Verkligen på tiden att detta sker! Fy F....n för cigarettrök! MVH Yeasou |
|
||||
|
||||
![]()
Hahaha! Så går man på ett Aprilskämt den 18 April! Måste vara ett rekord i sig??? Så går det när man inte läser alla inlägg innan man svarar
![]() Men tänk va bra det hade varit om det varit sannt! ![]() MVH Yeasou Senast redigerad av inkfish den 2006-04-18 klockan 15:39. Anledning: Är EJ redigerat, ink fick bara ett hjärnsläpp |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Synnerligen seglivat aprilskämt i år ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skrattar fortfarande åt detta härliga Aprilskämt! Ja där ser man hur det blir när man har bråttom! Heja Arne!
MVH Yeasou ![]() |
![]() |
|
|