![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Vilken tur att du kom iväg!! Hem är ju inte lika aktuellt än. Och då blir man ju otroligt nyfiken på vart du har strandat (landat)
![]() / Kajja ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ja, var är du? Antar att du hade köpt enbart flygbiljett? Då är det väl krångligare att få kompensation? Kanske går det om man har betalat med kreditkort? Hur som helst, hoppas det ordnar sig utan för mycket krångel. Lite olycklig timing var det.
Hoppas du ändå har det bra där du är. / Anne ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Så bra at du kom med!
Her hjemme råder kaos, og sinne. Bare timer etter konkursen ble annonsert, kom det frem at det allerede forhandles om salg/kjøp av Ving. Et slags finansakrobatisk teater med kundene som kulisser?? Eller som portefølje? God ferie ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Njut ändå (även om hemresan är osäker)! Hakuna Matata!
Så härligt att komma iväg till Grekland... ![]() Spännande att höra mer om din resa. Oavsett om det är Kalimera-Janne eller privat-Janne som åker ![]() Lena ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Resegaranti gäller ju bara vid så kallad paketresa om jag förstått rätt. Är det endast flygstol så blir det ett försäkringsärende. Enklast borde vara om man betalat med kreditkort.
Det lär skrivas spaltmeter om detta den närmaste veckan. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Det är väl så att Janne är på väg till Tilos? Eller är redan där. I så fall är det ingen fara, för där kan han ju koppla av.
/ Anne ![]() |
![]() |
|
|