![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vad härligt att få komma ner till Rhodos redan i maj!
![]() Vad det gäller din dyra Ving-frukost så kan jag säga att vi var ute för samma ska när vi skulle boka vår resa. Strök frukosten som skulle gå på 620 (!) kr per person och vecka (vi är fyra som åker). Sedan strök vi hela resan med Ving, bokade om med Apollo och där kostar frukosten 280 kr per person och det för 14 dagar! Lär väl inte bli mer än fralla och juice men vaddå, det räcker! ![]() Du får gärna komma med en hälsning när du kommer hem så vi vet vad som väntar oss, åker 11 juni (46 dgr, 18 tim, 51 min, 42 sek) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte bokat frukost med Ving
bokar direkt på hotellet, även om det kostar så får hotellet det hoppas jag för bokar jag med Ving så tar ju Ving en slant...och hotellet får väl några kronor f'låt euro bara...annars blir det affärsköpefrukost på stranden ![]() Valde Ving för dom hade bra avgångtider, eftersom jag ju kommer från Visby.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag älskar att äta strandfrukost!
![]() ![]() Å nu längtar jag verkligen! Lyckliga du som snart får komma dit! /Mia |
|
||||
|
||||
![]()
Jag åker med Ving kl 7.40....den 28 maj
Ska bo på Constantin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ojoj, va tiden går nu är det bara fyra dar kvar ![]() Börjar bli lite nervös.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nervös på ett positivt sätt hoppas jag
![]() Hoppas du får en underbar resa och skriv gärna och berätta hur det var när du kommer hem igen.... och gör oss andra avundsjuka ![]() Hälsningar Stinab |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det är på ett positivt sätt...
Kanske skriver en rad redan från Rhodos... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ingela!
Jag reser "själv" i september. För första gången. Har alltid annars haft medresenär/er. Det känns lite pirrigt, men samtidigt kul. Det vore verkligen roligt att få läsa hur det går för dig sen. Jag hoppas du får en härlig resa! Titti. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
ÅÅÅ, det høres utrolig deilig ut. En hel uke i sol og varme helt for seg selv. Dine beste venner blir en bok, en solseng og badet du får ha helt alene
![]() Ønsker deg en riktig så god tur, gleder meg til å lese om hvordan du har hatt det! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha, ja då var då hemma igen och tillbaka på jobbet
![]() Hade en underbar och trevlig vecka med vänner som jag fått via Kalimera... ![]() Att åka själv var mycket bra, bara sig själv att ta hänsyn till, göra vad jag ville när jag ville och om jag ville. Constantin kan jag verkligen rekommendera, mycket trevlig peronal, fina rum, 160 bred säng, städning varje dag, nya handdukar varje dag, fyra st fast jag hade enkelrum?..de ni... god frukost, nära till Elli...och såklart Lindos Market. Ägaren erbjöd mig arbete där året runt och hade jag varit under 30 så hade jag nog nappat på de... ![]() Mythos bar med en helt underbart vacker inkastare, ![]() Ja, jag är helnöjd, kommer att åka själv igen, i allafall till Rhodos, som är favvoön framför alla... Vill med det här även tacka o krama om Cicci, Tobbe o "Morsan"..för en trevlig och rolig vecka, vi hörs o ses igen snart ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen hem!
Låter som att du haft en mycket bra vecka. Hälsningar Stinab |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Många kramar till dig oxå, det var en otroligt rolig vecka vi fick tillsammans. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Denna gång inte själv, fick ju vänner där nere, direkt här på Kalimera förresten, sen såg vi på bussen på Rhodos
Jaha så vi tokar ska nu iväg igen till Rhodos bara för det.... ![]() Mamma Mu kommer inte med denna gång men Tobbe, Cicci och jag åker ner och gör i ordning ön inför vintern... ![]() Den 7 okt bär det av.................. ![]() Senast redigerad av inkfish den 2006-08-24 klockan 15:17. |
|
|||
|
|||
![]()
jajamensan..... nu bär det snart av Ingela...
mamma mu får väl vara med via telefonen istället ![]() Det var så kul att det gick som det gick... ![]() 45 dagar kvar.... Rhodos här kommer vi.............. ![]() |
![]() |
|
|