![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för att du håller koll Arne! Ska genast undersökas.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har i denna dag i triumf hemburit mina förbeställda varor!!!
Så här se flaskorna ut. Retsinan till höger och det utsökta knastertorra vitvinet till vänster. http://www.sendpix.com/albums/06050206/fupwt75319/ Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Med misstänksamhet jag läser när Arne skriver om vin. Bränd som man är sedan ett drygt år tillbaka
![]() bosse |
|
||||
|
||||
![]()
Förtvivla ej!!! Dessa viner finnas faktiskt till avsalu på bolaget under "Nyheter Maj månad" !!!
Ännu hava vi ej avsmakat läckerheterna, men om högre makter vilja, då skola vi till skäret fara nästkommande helg!! Då komma såväl lyxretsinan som det knastertorra vitvinet att avnjutas!!! Retsínan till goda mezes och det knastertorra till en nykokt hummer av storlek 450 gram eller så!!!! Valborgshelgens isläge med 22 cm fast havsis mellan fastlandet och skäret gjorde att vi icke kunde skäret besöka. Hustruns svåra förkylning gåvo ävenså bidrag till detta beslut!!! Arne och Hustru Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Arne]Förtvivla ej!!! Dessa viner finnas faktiskt till avsalu på bolaget under "Nyheter Maj månad" !!!
Har i dag inhandlat en flaska av varje till avsmakning. Det verkade inte vara någon rusch efter dom på vårt ena bolag i Kalmar, där jag var. ![]() Hälsningar Abi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipset Arne. Nu är Retsinan prövad. Systemet i Bolläns är en flaska fattigare. Väldigt gott, smakar bättre än Cair tycke jag, måste nog dit igen i morgon och inhandla de sista 11 flaskona. Eller så får vi ge oss till tåls till den 27 maj. Då bär det ju av.
|
![]() |
|
|