![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tack för rapport! |
|
||||
|
||||
![]()
Där vi bor finns tre tavernor, vilka vi går på två. På den ena, Dolphin, har pappan i familjen börjat spela lite på kvällarna. I övrigt ingen musik.
Vi har varit på Naxos nu i 2,5 vecka och inte hört nån prata svenska. Nu har vi bott mestadelen ute på Plaka, men ändå. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Visst var det er vi träffade på Dolphin 🤗 men det var efter jag hade skrivit här. Det var trevligt att träffa er. Så efter att jag hade skrivit så hörde vi er och sen en kvinna inne i chora. Ja, Anders tyckte det lät jättespännande. Han har varit väldigt road av att sitta på stranden och titta på alla kitesurfare i många år. Kanske det utvecklas till att själv testa. Vi får väl se...... Hoppas ni hade det fortsatt skönt. Vi är hemma nu och jag började arbeta i måndags. Är ni kvar? Lena |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ja, vi är kvar ett par dagar till men har flyttat till Prokopios. Kul med lite liv och rörelse efter underbara lata dagar på Plaka! ![]() ![]() Ha det fint på jobbet! Snart är ni/vitillvaka i det grekiska paradiset hoppas vi!!! ![]() ![]() M h zakka |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sedan kom en barnfamilj på 5 personer svenskar till Vaggelis hotell och vi tittade på sverigematchen tillsammans. Plaka ligger lite avsides till ![]() ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Det får vi verkligen hoppas!
|
![]() |
|
|