![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Osäker, men kanske Phytagorion, Samos?
|
|
||||
|
||||
![]()
Nej, inte Samos.
Inte heller Leros. /Thoper |
|
||||
|
||||
![]()
Det verkar svårt! Här kommer ledtråd 3:
Så här ser det ut i kulornas omgivning! Ja, skylten har jag förstås dolt! /Thoper |
|
||||
|
||||
![]()
Har ju ingen som helst aning. Zakynthos?
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gissar på Livadia, Tilos
![]() ![]() /Ulla ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Thassos …
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, inte Zakynthos.
Nej inte heller Thassos. Ja, visst är det vid strandpromenaden i Livadia på Tilos! Grattis! ![]() ![]() ![]() /Thoper |
|
||||
|
||||
![]()
Den var klurig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hur kunde jag missa.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Thoper |
|
||||
|
||||
![]()
Förstår att du är nöjd. Kan inte fatta att jag att jag missade det, och i stället svarade Thassos.
![]() Du vet var vi brukar bo, därför undrar jag om vi har träffats på Tilos? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi bodde grannar med er i september 2013 på Irinoula. /Thoper |
|
||||
|
||||
![]()
Åtta år sedan, nu blir jag nyfiken.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi fick hjälp av er att ta detta kortet också. Vi skulle ta bussen upp till Megalo Chorio och vi fick lite tips om hur långt det var att sedan gå till Eristo. Det var första gången vi var på Tilos. Sedan dess har vi varit där ett par gånger till, men då bodde vi på Annas Studio. Vi älskar verkligen Tilos och står ständigt på vår återvändarlista, men det blir inte i år. Det blir istället Paleochora på Kreta. /Thoper |
|
||||
|
||||
![]()
Sitter och väntar på att poletten ska trilla ner …men nej, det ringer ingen klocka.
![]() Kom att tänka på en sak: Seva brukar ha en liten ”trädgårdsfest” för sina gäster, var det någon den veckan - i så fall sågs vi även där. Min man däremot tycks har ett bättre minne. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det var ingen trädgårdsfest när vi var där. Seva åkte iväg några dagar. Tror det var någon anhörig som var sjuk. Hon kom hem sista dagen och då bjöd hon på god mat! /Thoper |
![]() |
|
|