![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Kanske stolliga men stod inte ut längre! Vi har BOKAT!!
Det avgörande var makens kommentar: Kan andra så kan vi. Titta nästan allt är fullbokat! My god..så känner jag ![]() Om nu detta blir en verklighet så kommer vi till en hely ny plats för oss. En slags "vit fläck" som Netwolf kallar denna location (läste jag i en gammal tråd). En riktigt fin 2:a med havsutsikt till ett otroligt pris. Lite för bra för att vara sant men vi chansar ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och - Vart är ni på väg - vart är ni på väg...?
Kan det vara Karpathos? //Faestis |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/ Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
OKAY! hmmmmmmmm
Dressinen trampar vidare.... kliar sig i håret - De tänker och tänker och vrider sina händer i smått panik, funderar lite till och slår till slut ihop sina skallar och utbrister: Kan det vara Kreta Kajja har bokat resa till? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan så vara men då måste du svara: För 6 poäng..Denna ö är ofta besökt av oss men i annat väderstreck förståss. -Nu åker vi mot öster, sa Niklas, innan det blir höster😁
/ Kajja ![]() Senast redigerad av Kajja den 2021-08-20 klockan 23:14. |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Kajja! Hoppas verkligen att ni kommer iväg.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I Rethymnon har vi bott förut
Nä det blir ännu längre längre öster ut Så Anne det var på håret Du vinner i mitt lilla På spåret ![]() ![]() Det blir till Agios Nikolaos! (Niklas var en ledtråd) Det är blandade känslor av lycka och osäkerhet just nu. I slutet av september bär det av om allt klaffar. / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad roligt att ni kommer iväg!!!
Själva har vi just bokat tre veckor till Kreta den 3 september. Vi börjar i Lentas där vi aldrig har varit. Ska bli jättespännande🌞 Därefter troligen Sougia och sen Paleochora. Allt beroende på hur vi trivs i Lentas. Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Heja dig å gubben din!
Äntligen👍 Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Se där, det blir en resa trots allt. Grattis!
![]() Kul att ni åker till Agios Nikolaos. Det är en mycket fin stad, och det finns en hel del att se och göra i närområdet. |
![]() |
|
|