Citat:
Ursprungligen postat av stenake
- Har blivit uppringda av Apollo ett par veckor före avresa med meddelande att avresedagen ändrats! Det är ju kul speciellt när man inte kan ändra semsterdagar hur som helst.
- Blivit uppringda av Apollo kvällen innan avresa att planet till Santorini är inställt och att vi får flyga till Aten och därefter båt till Naxos/Santorini. Vi skulle då vara tvugna att vara på Arlanda en timma tidigare än planerat, men blev i det sammanhanget utlovade en sightseeing i Aten i väntan på båten, men den blev också inställd eftersom planet var 3 tim försenat från Arlanda. Alltså förutom en onödig sjöresa på 6 tim, dessutom uppjagade en timma tigare på morgonen alldeles i onödan.
|
Usch, det här låter inte alls kul! Med fyra veckor kvar till avresa är det precis sånt här jag går och oroar mig för. Vi ska åka med ett plan som går 15.50 från Arlanda och det jag inte vill ska hända är att det planet ska bli inställt så att vi i stället måste åka med planet som går 05.50 samma dag. Det låter kanske inte så hemskt, men problemet är att vi ju faktiskt har planerat att åka på eftermiddagen och inte på förmiddagen.
Ruby - oroar sig förhoppningsvis i onödan