![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Observera förresten att rest-priset gäller vid bokning av minst två biljetter och utan transfer till/från hotellet. Den kostar 120 kr/person. Om vädret som Norrbotten har haft nu ett tag fortsätter, så kan man anta att folk inte vill åka - och då finns det billiga biljetter innan avfärd för den som har is i magen. Skulle det däremot bli kallt så lär de gå åt snabbt. (Och varför skulle det inte bli det; nu har det ju varit varmt här lika länge som en genomsnittlig norrbottnisk sommar ![]() Varsågod; det var dagens analys ![]() Senast redigerad av Elisabet den 2006-05-11 klockan 10:01. |
|
|||
|
|||
![]()
Så jobbigt att se dessa BILLIGA resor från Luleå och att inte kunna ta sig iväg, håller med dig Emy MAN FÅR ÅNGEST
![]() Har så mycket på jobbet nu så det skulle inte passa så bra men annars vete f-n om man inte hade stuckit 1 vecka bara sådär, dessa priser är ju inte direkt Luleå-Kreta priser vi är vana vid. Det är bara att bita ihop och strunta i annonerna som lockar oss!!! /Joppan (som vackert får vänta till augusti) |
|
||||
|
||||
![]()
Biljetterna tog tydligen slut igår, nu ligger det inga kvar på nätet i alla fall och planet går ju inte förrän i kväll. Det är bara att gratulera de lyckliga som kunde slita sig från jobbet.
Kan för övrigt rapportera från ciakoohler som just nu är i Knossos att det är 23 grader och halvmulet (eller heter det halvklart ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har en kollega som lyckade ta tag i 2 st billiga biljetter och åker ikväll,
så obehaglig människa!!! Lite avis eller!? Joppan Senast redigerad av inkfish den 2006-05-12 klockan 13:55. |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror jag blir galen!Ska aldrig mer boka en resa på sommaren ska åka sista minuten i maj istället.Har gjort det en gång och fått bra hotel i maj när det inte är högsäsong.
/emy |
|
||||
|
||||
![]()
Den gången jag köpte restisar direkt från Luleå åkte vi samma dag som skolavslutningen. Alla som hade minst två barn med sig hamnade på Pegasus i Kato Stalos i jättefina tvårumslägenheter. Lägenhetshotellet har fyra solar enligt Apollos skala och har den största poolen jag någonsin bott vid i Grekland. Det var perfekt för en vecka med barnen!
Pegasus är ett av de hotell som Apollo köper hela säsongen, så det är ett av de hotell som alltid fylls upp med restresande. Jag tror man kan räkna med att få bra hotell den här årstiden. |
![]() |
|
|