![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Maji!
Så intressant att läsa om er resa! Rackarns trist med din förkylning som tycks ha plågat dig i en hel vecka. Förhoppningsvis ska den väl nu snart ha ebbat ut. Kan dessutom tänka att det väl ändå är en tröst att drabbas av en veckas förkylning om man har en vistelse på hela sju veckor. Visst .... det är aldrig kul med en veckas förkylning. Men ännu tråkigare hade det ju varit att drabbas av det om resan varar en vecka. Hoppas att du strax är ok igen! Ska bli intressant att läsa om er långliggarresa till Folegandros. Tydlig kontrast till öluffarresa där man på två veckor betar av 3-5 öar. Även om jag är en rastlös själ som älskar att befinna mig på väg, helst på en båt, så väljer jag helst resor där jag hinner att "bo in mig". Mysigt att hinna lära känna byn/ön och få lite "hemmakänsla". Dock kryper lappsjukan in på mig när jag är lång tid på liten ö. Gissar att hemkänsla är något som ni redan har mycket av på Folegandros, och då är det ju väldigt speciellt. Så ja ..... ska bli kul att vara med er där under sju veckor. Masse |
|
|