![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Bytte min svarta mot en grön för nåt år sen och när jag stod vid bandet, så kom inte väskan. Nästan alla hade fått sina innan jag ju kom på att min numera var grön - och då såg jag den...
![]() /NW |
|
||||
|
||||
![]()
😄🙃
Ja så kan det gå! Maria |
|
||||
|
||||
![]()
På tal om grön väska. Vi har en limegrön kabinväska som min man en gång packat inför en resa - föredrar att resa lätt - och som han av någon anledning checkat in. Det var vid framkomsten, när vi fått väskorna, jag fick en känsla av att vi kanske borde kolla väskan. Eftersom vi aldrig tidigare checkat in ett handbagage, var väskan varken försedd med namn eller rosett. Det jag såg när jag öppnade väska var inte ett par kalsonger utan en bh … eller som man sa förr bysthållare.
Så kan det gå … ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker det är roligt att studera andras resväskor på bagagebandet. Mycket vanligt med de där svarta mjuka i tyg som jag själv aldrig varit ägare till. Någon gång har jag sett en sån där riktigt gammal brun resväska full med en massa klisterlappar på länder och städer man varit i, kul!
Jag föredrar dem i hårdplast och som alltid varit mina följeslagare så länge jag rest. Kommer även ihåg när jag hade en utan hjul ![]() Lite kul fakta om resväskans historia kan man läsa här |
![]() |
|
|