![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen specad sittplats när man skriver ut biljetten från nätet?! Det har jag aldrig råkat ut för! Är det något nytt de börjat med? Senaste resan var i februari och då var det inte så. I incheckningsdisken sa de att sittplatserna ordnas dagen innan, så man kan inte be om att få sitta vid ex en fönsterplats för allt är redan klart.
Jag har rest med Apollo tidigare i år, och då skrev vi ut biljetterna (som det står att man ska göra) men de skickade ändå ut dem via post. Till den stundande resan 3:e juni har vi inte fått några biljetter via post, men det är å andra sidan två veckor kvar. Biljetterna man skriver ut från ens "egna" sida på Apollo funkar annars utmärkt. Ingen anledning till oro där i alla fall! Veronica |
|
||||
|
||||
![]()
Ni menar alltså att ni brukar få biljett både med epost och i kuvert???
Det senare har jag inte fått sedan 1999 när jag sista gången bokade via resebyrå! Är det jag som har missat att den skulle ha kommit alltså och därför inte saknat den, eller funkar det olika beroende på vilken slags biljett man köper tro? *Förvånad* |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Hahaha! Hoppas att du då tycker att jag oxå har karisma, Janne. Jag har aldrig behövt stå o vänta. Vid incheckningen lämnar jag fram mitt papper och får en bordingpass till min plats och reser jag med sambon hamnar vi naturligtvis bredvid varandra. Min så kallade internetbiljett ser ut som på bilden i min bifpgade länk. Jag har bara klippt bort mina egna data! Denna biljett skrev jag ut i samma stund som jag köpte biljetten över nätet
![]() Nu är det snart bara ett dygn kvar tills vi åker ![]() Yeasou ![]() http://i76.photobucket.com/albums/j7...netbiljett.jpg |
![]() |
|
|