![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Så roligt Mahava! Härligt med Nafplio och östra Peloponnesos. Hoppas vi får rapporter av dig sen.
Själv har jag inte riktigt kommit igång med planerandet. Evia är i tankarna och tror vi tar lite justerade planer från tiden före pandemin, en resa som blev avbokad. / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis till er allihop som redan bokat!
Är så härligt att kunna fram emot en tid i Grekland..... Det "lyfter" en över vintern! Väntar själv på att Apollo ska släppa "vårt" hotell på Karpathos, men sen....... Catlady, full av reslust....... |
|
|||
|
|||
![]()
Ja de är skoj, märkte även nu hotellpriserna gått tillbaka lite sen 2022 (blev ingen 2023 resa för jag och sambon gifte oss och lång roadtrip i Europa blev det som bröllopsresa) så i Nafplio kunde vi boka Ilion igen, de var jättedyrt där '22 och även en del andra hotell jag haft span på har gått ner lite , så man kan åter bo riktigt bra för strax under 100E per natt med frukost i Nafplio gamla stad (som ju är lite smådyrt för vara fastland)
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag bokat,en vecka,21maj-28 maj på Samos
Det vart TUI den här gången för dom var klart billigast Airtours är dyrast och Apollo är inte så långt efter. I oktober betalade jag 280 kr för bagage,Apollo,nu har dom höjt till 500☹️ Pia |
![]() |
|
|