![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Precis som du säger Jannis så är det ju svårt med rekommendationer då alla tycker olika men ibland kan det vara bra med en fingervisning och jag känner nog att jag har fått min egen känsla bekräftad
![]() Då vi har små barn med så vill vi inte ha för långa bilresor så Sitia och Ierapetra går tyvärr bort men det får nog bli några nätter i Plakias och sen några nätter på Chaniasidan. Tusen tack för tipsen! //Cajsa |
|
|||
|
|||
![]()
Tror du gör rätt, Cajsa, om ni har små barn med er. Agia Galini är mysigt och har många bra tavernor men har också i mitt tycke två "baksidor": byn ligger i en rätt brant sluttning ner mot havet så man behöver pigga ben
![]() Om Chania-sidan är aktuell, har du kikat på Georgopolis? Toppenstrand och en hel del att se runt omkring. Catlady ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Catlady
![]() Tack, Georgopolis har jag inte titta på så det får jag ta och göra, de jag tittat på är Kalives och Agii Apostoli. //Cajsa |
|
||||
|
||||
![]()
Nea Chora, ett stenkast från Chania kan också vara ett alternativ på norra sidan. En handikappvänlig, barnvänlig och väldigt fin strand.
Många bra tavernor och gångavstånd till Chania. Birgitta |
![]() |
|
|