![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men citron brukar jag ofta ha i salladsdressingen i stället för vinäger. Absolut hör citron och olivolja ihop, tycker jag. Därför är kanske också just citronolivoljekaka så gott. ![]() ![]() Citat:
![]() https://www.evimeria.eu/ / Anne ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Godmorgon!
Tack för info om citronolivolja Anne. Förstår att om Happy Olive gör den, tar den slut omedelbart. 🍋🫒🍋🫒🍋🫒🍋. Ska hålla utkik efter den med. Så gott till nybakat bröd. Under tiden får man blanda sin egen citronolivolja. /Getpinglan 🐐🛎️ |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Återkommer till olivoljan.
![]() ![]() Men det var egentligen inte det jag skulle skriva om. Utan fråga er om ni har fått några nya vanor med olivolja. Jag har nämligen fått tack vare Happy Olive. ![]() Så kan det gå. ![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Intressant med citronolivoljan. Förstår att den tar slut fort. Har idag gjort min andra beställning för i år på 3 l. Kommer aldrig mer att köpa annan olivolja.
Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Har ni märkt att det nu går att förbeställa den nya olivoljan från Happy Olive.
Härifrån: https://www.happyolive.se/early-harvest Jag beställde just 6 flaskor, blir lite dyrare än i dunk, men jag tycker att flaskorna är trevligare att använda. Har en liten specialbutik här på min ort som säljer Happy Olive, men priset är högre (vilket jag förstår). Har köpt en del flaskor även därifrån, men eftersom jag använder så mycket olja så beställde jag denna gång från nätbutiken. Läste att första satsen har gått iväg från Kreta, de levererar i beställningsordning så få se hur länge jag får vänta. / Anne ![]() som gärna väntar på något så gott! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi är och hälsar på Camillas mamma och pappa i Stockholm. Vi hade med oss en flaska Happy Olive som present. Den uppskattades vill jag lova.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Någon som fått hem höstens olivolja än? Väntar spänt. Happy Olives urfräscha olivolja direkt från skörden 2023 var den absolut godaste jag ätit - här i Sverige alltså.
/Getpinglan 🫒🔔 |
|
||||
|
||||
![]()
Jag väntar ännu. Kollade just, gjorde min beställning 7.11 och idag packar de beställningar som de har fått in 2.11. Så det närmar sig.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Getpinglan 🐐🔔 |
|
||||
|
||||
![]()
Fick min olja idag!
![]() ![]() ![]() ![]() Någon annan som har beställt? Nu lär de ha kommit ikapp så man behöver inte vänta så länge på leveransen längre. / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() LennaPG |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt härligt!
![]() Jag har fått besked om att min olja är på väg!! (ska bli fint att gjuta olja på vågorna - nu är suget sååå stort efter Greklands Guld! ) 🫒🫒🫒 /Getpinglan 🐐🔔 |
|
|||
|
|||
![]()
Har idag hämtat ut min tredje 3-liters dunk med olivoljan från Happy Olive. Ren ich sär lycka!!!
Kerstin |
|
|||
|
|||
![]()
Oj, oj, svårt det där med stavningen. Ren och skär lycka skulle det vara.
Kerstin, som har svårt att träffa rätt på de små knapparna. |
|
||||
|
||||
![]()
Tangentbord är nog mycket trevligare när man skall skriva.
![]() ![]() Men huvudsaken är att du har olja igen, Kerstin. ![]() / Anne som just nu äter sin morgongröt med olivolja och blåbär. ![]() |
![]() |
|
|