![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tisdagen den 5:e maj …
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj så gärna jag hade varit med där på strandpromenaden. Kan se framför mig tamariskerna och stenstranden och de inbjudande solsängarna som står där och väntar på oss. Nåja ..... på några av oss. Eftersom du skriver att det bara fanns två lediga kvar när du kom så inser jag att det hade varit svårt för oss att få någon plats där.
Vad gäller badtemperatur så fattar jag inte vad du har väntat på????? Äntligen 25 grader????? Allt över 18-20 grader är ju helt ok tycker jag. Hälsa maken och ha det gott! Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Undrar om de placerar handdukarna på solsängarna redan kvällen innan? Elller springer de dit redan tidigt, tidigt? Lite löjligt. Om jag skulle vara solsängsuthyrare skulle jag plocka bort dem och sedan sitta med mitt kaffe när de kommer och säga: Du hade tydligen glömt din handduk.
![]() Hoppas du fick en härlig badtur! / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Njut varje minut..
Det låter gott! Lena ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Å, badvatten som är 25 grader, HÄRLIGT!! Vad gärna jag skulle bada....
![]() Är något av en "badkruka" ![]() Det där med "bokade" solsängar är ett gammalt otyg! Ha det fortsatt underbart! Catlady, avis (här är det bara 15 gr på Nationaldagen, brrr, ska ta mig lite "flytande" värme ![]() |
![]() |
|
|