![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ha-ha😄 Ja, alla har vi olika dygnsrytm.
Men oj, oj vad jag lät hurtig såg jag nu när jag läste om mitt inlägg😄 Här är en lite mer nyanserad beskrivning😏 Med "sovmorgon" syftade jag på att vi gått upp 4 för några år sedan och då hinner man uppleva hela den magiska soluppgången vid Ag. Georgios-kapellet. Och när vi inte vandrar går vi upp några timmar senare. Dessutom hade vi både kortpauser och längre pauser under vår sextimmarsvandring.😎 I övrigt njuter vi under tamarisken till vågornas skvalpande och sysornas spelande. |
|
||||
|
||||
![]()
Hur har ni det med värmen, Mafric?
Tänkte..eftersom det funkar att "gå på tur".. / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
De första dagarna var det ev. under 25 grader, men de flesta dagar åtminstone under 30. Ett par dagar några grader däröver. Dessutom laddar vi med Sport-Resorb och dricker MYCKET vatten och äter frukt under vägens gång. Småpauser i skugga ska heller inte underskattas. Vi hade aldrig valt att börja en vandring i hettan, utan drar nytta av de svalare morgontimmarna. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tack för rapport och fin bild! |
|
||||
|
||||
![]()
Mafric! Är du kvar på Tilos …
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter alldeles fantastiskt! En ynnest att få ge sig av i ottan så där
![]() Lite lustig, när jag öppnade tråden f ö. Då såg jag detta på ämnet "Välgörande vandring" och tänkte. Wtf? Vandrar de till Partille, innan jag insåg att det var reklam... ![]() ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Ha-ha Netwolf🤣 Den var bra!
Ja Sjöborren😊 Men inte länge till😒 Tack Janne🤗 |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Mafric!
Jag tittade i ditt album, för jag tänkte jag hade missat vilken ö du var på. Men å vilka fina bilder, salamander eller dylik ödla och flera bilder med olika djur. Gillar den med katten som spanar på sjöfågeln! Väl funna ögonblick! Getterna fina också! /Getpinglan 🐐🔔 |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Getpinglan🤗
|
![]() |
|
|