![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Stort tack för dina tips och bilder.
Skall besöka Koroni för första gången sista veckan i maj. Ser fram emot fler trevliga uppdateringar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Korni synes at være SÅ fin. Tusind tak for fotos og tekst
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Såå fint! Såå Grekland! 💙🦋🐟🌀🧿🇬🇷
|
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt ni har det!
// KR |
|
||||
|
||||
![]()
Ser jättemysigt ut!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tack alla för kommentarer. Nu fortsätter jag med stranden. Alltså den närmaste stranden i centrum. Vädret var inte så varmt att vi var intresserade av att hoppa i vattnet, men vi tog en liten promenad på stranden i alla fall och tyckte att stranden verkade helt ok. Det fanns även en taverna, men den var tyvärr inte öppen. Det är nackdelen när man reser tidigt i säsongen. Det var några typer där och vi tänkte att de rustar upp, men de satt bara och drack öl. ![]() ![]() Fortsättning följer... / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Anne!
Ser härligt genuint och ganska "oturistifiserat" ut. Mao precis som vi önskar...... Tror Koroni åker upp några steg på önskelistan ![]() Catlady 🐈 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla Anne för bilder och texter!
![]() Vilken utsikt ni hade, inte minst med tanke på den utsikten jag hade när jag bodde i Koroni. Hur mycket fick ni betala där? |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för reserapport och fina bilder! Härligt att höra att du var nöjd med fina Koroni!!
![]() Skulle vilja åka tillbaka dit i höst, men hittar inget direktflyg från Arlanda till Kalamata ![]() /Ulla ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Här satt jag ofta och glodde. Vi hade nog det bästa rummet på hela hotellet. Det fick vi eftersom jag hade satt som önskemål "rum med bästa havsutsikten". ![]() Citat:
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kul att läsa
![]() alltid när jag läser om Peloponessos så måste jag påpeka att man kan köra till Koroni på typ 2.5 timme från Aten flygplats, hyra bil därifårn är förhålandevis billigt och bra och vägarna på ner samt på Peloponessos är riktigt bra och trafiken ganska ringa och lugnt ![]() Baksidan med större flygplats är att området där runt Navarion ser verkligen inte kul ut redan nu, Gialova var ingen munter syn sist med nya stora komplex, (kanske ser bättre ut nu när de väl borde vara klart dock) , risken är väl de kommer en invasion av folk sen efter Odysee filmen som ska spelas in som jag förstår bla vid Viodhikila, så jag är lite kluven till de hela , minns första resan på 2000, talet då hade man den stranden typ själv en vardag i slutet av maj och Gialova var en liten sömnig vägkrök som på när de där hotellet Hörde också de ska förbättra vägen från flygplatsen dit , vet inte om de satt igång med det än, |
![]() |
|
|