![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jättebra info
800 000 tomma bostäder!! En turistrapport från västra Kreta säger att 1,5 miljoner utländska besökare registrerades på Chaniás flygplats 2024, en 8,3 %-ig ökning sedan 2023. 47 % är under 34 år. De över 55 år minskar i antal. Genomsnittsinkomsten är 75 000 Euro. Gäller det årsinkomst per person som besöker Kreta? Många är ju under 18 år Låter väldigt högt. 6 250 E i månaden . 75 tusen kronor i månadslön. s |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så väldigt mycket för info! Reagerade också på genomsnittlig inkomst på 75 000 €?
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort tak fordi du orker holde os opdateres på, hvad som sker i Grækenland, og som vi turister ofte ikke er bekendt med.
Stort tak for dine månedsberetninger, hvor jeg altid læser med med stor interesse ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för respons. Ja, det är ju ett antal tankar som väcks, när man ser en del uppgifter! Jag reagerade också över 75 000 €. Eftersom det var påfallande många unga, var det kanske nyrika datakunniga på (rätt) kurs!? Eller vill man skryta? Jag förmedlar ju bara det jag läst och kan inte ge svar.
Just nu har jag anledning att jämföra för-och nackdelar med att åter vara i Sverige. Från +27 till +1 på 2 dygn var den första kontrasten! Det kommer fler. / Jannis |
|
|||
|
|||
![]()
Men jag slapp morgonens jordbävning, som säkert skrämde många.
/ Jannis |
![]() |
|
|