![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ingen mer som tycker som jag..?
Jag skäms inte för att flyga när vi har två idioter som förstör delar av jordklotet..som inte bryr sig om barn och familjer som dödas varje dag. Europeiska luftrum har nu invaderats av ryska plan och det är verkligen nåt att oroa sig för ![]() Det enda jag är tänker på är vem av de två som trycker på knappen först?! Då spelar ingenting nånting nån roll längre. Under tiden försöker jag ha ett bra liv så länge jag har makten att bestämma över det. / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan berätta om gårdagen
När vi skulle åka till flyget,då startade inte bilen,det var det första Sen var planet hem en timme försenat men vi landa i tid Hann äta lite innan det var dags att åka ner till tåget som gick in till centralen,passerade Arlanda en gång till,sen hamnade vi i Västerås En bit in i Dalarna(Alvesta) kom till Gävle,men sedan var det raka vägen mot Sundsvall,en 14 timmars resa+ 45 minuter till Härnösand Hade jag varit själv har jag legat över på Arlanda och tagit flyget hem idag. Har ingen flygskam alls eftersom jag bor där jag bor å de är långt till allting Nästa tisdag far jag en vecka till Samos igen,måste tanka sol inför vintern Herrarna P å T är vedervärdiga,finns en till som håller på förgöra Gaza.Hur kan nån djävel(ursäkta)låta detta fortgå.OBS,vad jag tycker…. Pia |
![]() |
|
|