![]() |
|
|
||||
|
||||
|
..Men har det inte blåst över inom någon vecka?
//Conny
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
/ Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Karin som sitter relativt lugnt än så länge |
|
|
||||
|
||||
|
Apollo erbjuder tillfälligt utökat öppet köp på utvalda charterresor för sommaren 2026, med gratis avbokning fram till 30 april 2026 för nya bokningar.
Undrar om det beror på dåligt bokingsläge? |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Karin som fortfarande hoppas. |
|
|
|||
|
|||
|
Karin: har försökt hitta tillbaks till webcamen som visar Pigadias hamn men har inte hittat den.
Är ju tyvärr hopplös på detta med "webben" ![]() Har du en webbadress? Saknar så att kunna titta på "mitt hjärtas hemvist"! Catlady 🐈
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack, Netwolf!
Jag vet, men jag får den inte att fungera längre!! Hade den länge men blev tvungen att byta mobbe och nu funkar den inte längre.... Är väl "skit bakom ratten", antar jag. Är verkligen inte bra på det här med internet och datorer ![]() Får upp en lång text på grekiska och jag begriper dessvärre inte vad det står...... (min grekiska är ju tyvärr också undermålig!) ![]() Catlady 🐈
|
|
|
||||
|
||||
|
Nej, det är inte ditt fel att du inte får den att fungera. Tittar man noga ser man talet 404, vilket är en felkod för att något är fel hos en som äger sidan där webcamen finns. Det kan vara offline, eller så har själva sidan plockats bort. Webacmen kan fungera i sig, men då måste den isf lägga upp på en annan fungerande sida som har en internetadress som ligger online..
/Netwolf |
|
|
|||
|
|||
|
På nettsiden Windy.com ligger det nettkameraer fra hele verden. Jeg ser to fra Pigadia nå, men vet ikke om det er denne/disse som er interessante.
|
![]() |
|
|