Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-07-21, 02:29
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Glädjen i att söka likasinnade.

Jag har aldrig varit på Kreta, och kommer nog troligtvis inte att resa dit, för Kreta intresserar mig inte egentligen. Däremot kan jag en hel del om andra öar. Så om vi lägger ihop ditt kunnande om Kreta med mitt om andra ställen så har vi "fördubblat" kunskapsbasen. Lägg därtill den kunskap de övriga över 2.000 medlemmarna på Kalimera har, så är det helt klart att detta är den största och bästa informationskällan du kan hitta om Grekland.

Citat:
Ursprungligen postat av pigi
Jag vill veta om det ligger i andra Kalimera´s intresse att rensa bort "Töntarna"
Jag förstår att du tänker på Google-tråden, men det finns inga töntar, så det finns inget att rensa bort. Det finns heller inga dumma frågor egentligen. Det kommer nya medlemmar hela tiden som kanske ska ut på sin första resa och söker info. De har kanske inte läst här tidigare och sett att frågan varit uppe förut. Men visst önskar man ibland att nya medlemmar hade använt sökfunktionen mer, när samma fråga kommer gång på gång.

Problemet är att man (jag) ibland inte "orkar" svara på frågan när man vet att svaret finns under "sök" och man svarat på den ett antal gånger tidigare genom årens lopp... Det är egentligen en diciplinfråga och jag försöker svara även på "gamla" frågor men ibland är jag lat och tänker att det får någon annan ta... Det är mänskligt att fela...

Men Kalimera utvecklas för varje dag när medlemmar kommer hem med nya erfarenheter och kunskaper, och om vi alla hjälps åt så ska vi nog kunna besvara de flesta frågor som kan finnas om Grekland.

Peter
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:18.