Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-09-18, 14:03
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Amorgos direkt

Citat:
Ursprungligen postat av monica
När vi sedan kom till Tinos blev vi kvar i 2 timmar innan vi fick besked att det skulle gå att fortsätta.
Oupps... Satt ni på den Vi körde förbi ett par gånger och flinade rått åt alla som inte kom iväg Det vi aldrig gjort om vi vetat att ni satt där... Men det var många båtar som blev inställda, eller försenade i förra veckan.

Peter
Svara med citat
Gammal 2006-09-18, 17:17
monica monica är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Peter
Oupps... Satt ni på den Vi körde förbi ett par gånger och flinade rått åt alla som inte kom iväg Det vi aldrig gjort om vi vetat att ni satt där... Men det var många båtar som blev inställda, eller försenade i förra veckan.

Peter
Det var ju tur att jag inte såg dig då, för jämförelsevis med jordbävningen vi hade 99 då min stad Menidi var värst utsatt kan jag säga att båtresan var nästan värre och det vill inte säga lite det.

Monica
Svara med citat
Gammal 2006-09-18, 18:11
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Vi kom med Highspeed 3 (det var väl den ni satt på?) 3 dagar före er från Naxos, med mellanlandning på Myconos. Det gungade djä...! Folk ramlade och spydde, grät och skrek. Vi hade som väl var lite "bedövningsmedel" i handbagaget och kände oss tämligen obekymmrade... Men strax innan vi skulle in i Myconos hamn gick den upp på en Monstervåg och dök ner i nästa. Det var rena Berg-o-dalbanan och Highspeed-båtarna är inte små. De tar ju även bilar... Det small satans och hela båten skakade som att den skulle ramla sönder i sina beståndsdelar... Vi slutade vissla och blev väl kanske lite blekare om nosen, och kapten drog ner farten ordentligt...

Jag kan tänka mig att ni hade samma upplevelser.

Peter
Svara med citat
Gammal 2006-09-19, 09:57
monica monica är inte uppkopplad

Yes, vi åkte Highspeed 3, upplevelserna var likadana förrutom att monstervågorna var nästan hela tiden. Även om kapten sänkte farten trodde jag att hela båten skulle krossas.

Det var rena skräckresan, och som sagt de 3 prästerna som steg av på Tinos var rätt bleka om nosen de också.

Monica
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:08.