![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() For en herlig beskrivelse! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Malin Senast redigerad av Zanét den 2006-09-23 klockan 12:33. Anledning: För långt citat |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har väl aldrig sagt något om vilket hotell du och din familj bokat utan bara delgett mina erfarenheter vad olika boenden kan kosta för en familj. Du svarade att det prisläge jag nämnde inte räckte för en familj på fem personer och eftersom jag själv och andra jag känner bott mycket fint i den priskategorin med både pool och många faciliteter där familjer som behövt två rum inte betalat över det pris jag angav utgick jag från att du sökte ett lyxigare boende med 5 eller 6 stjärnor. Mina tips gavs utifrån att någon eller några i forumet efterfrågade billigare alternativ för barnfamiljer.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Fem personer i år kostade 12 000:-, flygbiljett + boende, bodde på ett av Apollos hotell i Ag. Apostoli. Boendet ordnade vi på plats. Vi var tre i vår familj och betalde 6 900 kr, medresande familj var fem personer. Svårt att tänka mig att vi hittar något så billigt igen, men man kan ju alltid hoppas ![]() //Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|