![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har börjat lyssna på en Grekisk musikkanal som heter Derti 98.6 fm
![]() Gillar den mycket. Bättre än Ellinikos. Mer blandat,både nytt och gammalt ![]() ![]() Eller vad säger du Karin ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha ha ha... alldeles för mycket gammalt gnäll för min smak... och det VET du!
![]() ![]() ![]() Karin som föredrar modernare musik |
|
||||
|
||||
![]()
Du har lyssnat för lite.
![]() ![]() Nu är det Plutten tex. ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har precis den sidan
![]() ![]() Det finns ju en del och välja på ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Den måste vara helt ny? Den har inte funnits på e-radio tidigare vad jag sett! Men den är bra! Riktigt bra!!! Jag har lyssnat på den i tre kvällar nu och den är bättre än både Ellinikos och Arion!!! Det är ju som att sitta på en Grekisk Taverna och lyssna på någon lokal station.... ABSTINENS.....
Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Heja Peter
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag lyssnade på Derti men bytte efter ett tag över till Sfera som är min favo-kanal för tillfället
![]() Cd:n med Sfera som jag köpte på Samos var dock ingen höjdare och kostade 20€ ![]() Martinifk |
|
||||
|
||||
![]()
Du gillag nog lite ungomligare musik
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kan vara så ja ![]() Martinifk |
|
|||
|
|||
![]()
martinifk - Va vare för låtar på sfera skivan i år!? jag har den från förra året o då varen jättebra!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Vill så gärna se vilken artist och vilken låt det är som spelas. Har ni andra fått upp någon spellista? Ivi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det där med spellista får jag endast upp på Arion ![]() Man saknar en spellista på Sfera t.ex. ![]() Martinifk |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ska försöka översätta låtarna till "våra" bokstäver om jag kan ![]() Martinifk |
|
||||
|
||||
![]()
Måste bara säga att jag gillar fortfarante Derti-kanalen
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag lyssnar också på Derti och saknar också spellista. Förr lyssnade jag mest på Ellinikos Fm och fick upp spellista, men det funkar inte längre.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det önskar ju jag också att man kunde se
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipset....finns bland favoriterna nu
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Derti är heltyst hos mig nu sedan några dagar! Datorn laddar och laddar och säger klar men det kommer inte ett ljud ur burken!? Är det fler som har samma problem? Kör Arion som kompensation men jag tyckte Derti var snäppet vassare!
Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Samma här! Provade precis, den laddar men sen händer inget..Jag lyssnar på Epidavros istället. Kanonljud!
Lissi - som straxt ska på Kalimerafest |
![]() |
|
|