![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fina bilder och fina tips!
För varje år som går,tycker jag mer och mer om Santorini.Var också skeptisk till en början och förfasade mig över tingel och dagsturister. Men nu har vi sett flera fina ställen och byar. Bl.a Vlychada och Emporio. En by jag är nyfiken på är Pirgos! Någon som vet mer? Vi fick också tips om div. trevliga vandringar,som vi ska göra nästa gång. Santorini är definitivt en "ge inte upp,utan upptäck mer-ö". Glömde Santo Wines! Kul att se hur vinet blir till och VILKEN UTSIKT!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack och trevlig helg!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack snälla! Vilka fina bilder! Ska absolut ta mig dit nästa gång!
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack Inkfish för underbara bilder av bl.a. Emporios traditionella area!Jag är rätt konstintresserad och utbrast, när vi vandrade runt där.."WOW, detta är en kubistisk dröm."Färgerna, formerna, ljuset och skuggorna, allt det d'är gör att det börjar klia ymnigt i penseln.*S*
Är man konstintresserad skall man med fördel besöka Oia, många mysiga konstgallerier där!Det är ett Thira light med viss mån av tingeltangel där oxå, men jag ångrar inte att jag åkte dit som ett alternativ till ett besök i Thira.Kastrot på Oia är en liten pärla med strålande utsikt över havet och Thira, ja hela den västra sidan av ön. |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, är man inte konstintresserad så blir man när man går där uppe, det är som att gå omkring i en målning
![]() |
![]() |
|
|