![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
I slutten av oktober er det bare turister som går i shorts - selv om gradestokken altså viser 25
Så sant Admirala man plockar fram vinterkläder, lägger på mattor på golven tar fram de stora och varma täckena ![]() ![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka fina sensommarbilder. Själv ska jag nu ta en lunchpromenad i strålande höstväder och någon minusgrad. Fösta gången solen lyser på länge och luften är underbart krispig.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Åh vad man längtar!
Så fina bilder....Nafplio är en pärla! Tack Merete! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder, jag gillar foton med ovädershimmel!
//PO |
|
|||
|
|||
![]()
I slutten av oktober er det bare turister som går i shorts - selv om gradestokken altså viser 25
På stranden är det endast turister i morse var det bara mina barn som var i vattnet deras kompisar. Ja, inte går jag i shorts men bada kan man göra även om man bor här och det är det många som gör. I går var det en härlig dag på stranden och de greker som har tid, myser i solen eller spelar racket. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
VÄLDIGT fina bilder!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härlig höst...??? Inte mycket, inte...
=================================================== SMHI ger följande prognos för fredagen. På fredag passerar tillhörande lågtryck över mellersta Sverige och det ser ut att utveckla sig till det kraftigaste oväder som drabbat Sverige på drygt ett och ett halvt år! Över mellersta och norra Norrland (där snödjupet redan är ovanligt stort) väntas en hel del snö, och på många håll får man där gå tillbaka till 1992 för att finna motsvarigheten till så omfattande snöfall redan i oktober. Samtidigt blir det blåsigt med risk för stormbyar i södra Sverige. Bakom lågtrycket dras under veckoslutet kall luft ner över Sverige. Meteorolog: Sverker Hellström Uttfärdad: 2006-10-25 kl 12:32 =================================================== |
![]() |
|
|