![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zakynthos i dag.. Sol och 25+ Prognosen säger sol eller växlande molnighet, uppehåll, ca 21. Jag har inte varit på Z. men väl på några öar i närheten, människorna, naturen och vattnet är kanon. Buslivet tror jag inte kommer igång förrän juli-augusti när ungdomarna kommer. Har jag fel så hyr en moppe och dra till skogs, det finns alltid ett lugnt hörn i Grekland. Maten, Retsinan & Ouzon är alltid rätt. Trevlig resa! //PO |
|
|
|||
|
|||
|
okej okej .. det va ju bra att höra nått positivt
... trodde jag skulle hamna på party ön nr 1 efter jag läst runt... å det e jag å frugan nog lite för gamla för=) vi åker 7-21 juni så vi hinner kanske innan galningarna kommer tack för så snabbt svar
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Har inte heller varit på Zakynthos, men däremot på Kos som också anses som en riktig partyö. Vi älskade kos och vill jättegärna åka dit. Grekerna har varit så smarta att dom har samlat alla ungdomshotell, barer och disco inom ett och samma område och gamla härliga kos stad kunde njutas i riktig avslappnad och härlig stämning. Så ni behöver nog inte oroa er, ni kommer att hitta era guldkorn! Trevlig resa Hälsningar Gunilla |
![]() |
|
|