Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-10-30, 21:40
Fenalena Fenalena är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Planering för Naxos 2007 (?)

Hej,
Jag tror inte priserna ändrar sig så värst mkt från år till annat, lägg till typ 5 euro natten på priset 2006.
Om ni är 2 vx o 2 barn så kan det ev bli blilligare m charter. Apollo har bra erbj med sk barnpriser. Om du planerar en 2v resa så tror jag absolut du tjänar på på att ta en Apollo charter m tanke på transfers etc etc. Om du däremot vill åka längre period så kan det ju löna sig ek med en luff!...kanske, men kolla med Apollo. Vid 3 v resor el längre faller alla normala rabatter bort men grundpriset kan bli lägre...
Luffar du under juli månad tror jag dock du måste räkna med i alla fall 60 euro/natt. Du vill väl bo "centralt" dvs nära ngn by-kärna o nära strand o bussar o tavernor o livsm affär samt ha en fräsch pool m liten bar kanske? o inte alltför trist utsikt fr balkongen. Det finns alltid husrum som passar både ens smak o plånbok men har man barn o packn så kan det bli drygt o luska runt i värmen o leta...kolla nätet - du kan göra superklipp!! Det är inte alldeles säkert att det är alldeles lätt under högsäsongendock.... Låg o mellanperioderna är köparnas marknad - oj, vilken skillnad!!
Väljer man högsäsongen så kan priserna vara helt konstiga 30 - 150 euro ?? - men du kommer finna ett hyffsat boende för 50 - 80 euro. Pooler är ju inte helt vanligt överallt på Naxos...välj ett enkelt alt första 1-2 nätterna o ta de dagarna till att bla reka läget var vill man bo på Naxos rent geografiskt o var finns drömpoolen till det rätta priset? Jag tror det är rätt sätt - barnen måste ju bli nöjda annars får man inte en lugn stund...ellerhur!
Lena

Senast redigerad av inkfish den 2006-10-31 klockan 01:04. Anledning: för långt citat
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:05.