![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Underbart bad iaf .Elisabet o jag var där med Mikke.Tavernan såg verkligen inbjudande ut !!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Men jo, det var fint där. Jättefint. Särskilt läckert var det att i soldiset se Kassos liksom magiskt resa sig ur havet. |
|
|||
|
|||
![]()
....Jutt de!!
Jag hade nöjet att vara guide åt Cia å Bettan och förde de bägge damerna i Xronis BMW med säker(host.. ![]() Trevlig strand nedanför tavernan, en gång när jag badade där så var det nån lattjo firre som nafsade mig på benen....lite sådär,det var ingen haj direkt, utan en liten firre som tydligen var hungrig eller nåt..... Infarten till Taverna Under The Trees är lite lurig.....kommer lixxom snabbt på nåt vis..... ![]() Mvh, Mikke (KfK) Ps. Vid Arkassa finns en hög halvö med en akropolis uppe på toppen.Det går en zick-zackande stig upp dit....pust.....Strålande utsikt mot Kassos, samt att nedanför finns en gammal kyrka med romerska?mur-och golvrester med mosaiker....om jag inte missminner mej......d.s Senast redigerad av Mikke den 2005-06-08 klockan 00:32. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
......eh...hm....i kylskåpe på tavernan..?...
![]() Mikke |
|
|||
|
|||
![]()
Sist vi var nere så konstaterade vi att en grekisk sallad var dubbelt så dyr på Mykonos jämfört med Syros trots att öarna ligger bredvid varandra. En regel är att åka till öar som grekerna själv semestrar på!
|
![]() |
|
|