![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Glöm inte att man kan köpa snus oxo! O så kan man äta där. Köttbullarna smakade himmelskt efter tre månaders grekisk mat!
|
|
|||
|
|||
![]()
Det där med köttbullarna vet jag inte men däremot varmkorvarna man kan köpa på vägen ut. De var inte goda...Och vi köpte jättemånga.
![]() Men det var Thessaloniki då. Det kanske bara var en egångshändelse. Får man hoppas.... |
|
|||
|
|||
![]()
Köttbullarna kan man ju inte låta bli att äta! Man kan ju välja på smal medium och large. Självklart tar vi alltid large vilket innebär 20 köttbullar var + en stor chockladmusse grattis.
Monica, är du där ofta? ![]() ![]() Agda |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Det ligger bara ca 25 min. från oss så det är ingen längre sträcka. Jag ser diskarna framför mig och då kommer jag ihåg allt som ligger där. I Aten finns allt det som jag har velat ha, det har aldrig varit slut på något. Pyttipanna är det stadiga, om jag inte köper det går dottern upp i limningen. Hennes favoriträtt ![]() Monica |
|
|||
|
|||
![]()
De bygger ett nytt varuhus här i Athen oxå... Det ska ligga nära Revti. Och det ska öppna till nästa jul. Så nu slipper man åka hela vägen ut till flygplatsen. Ett tredje varuhus planeras oxå nära Glyfada...
En mjukglass på vägen ut är ett måste!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Försökt titta på en karta. Var ligger REVTI? I förhållande till Pireus?
Hälsn /Ewa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Jennie;71094]De bygger ett nytt varuhus här i Athen oxå... Det ska ligga nära Revti.
Menar du kanske RENTI? Camilla |
![]() |
|
|