![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Jeg har aldri hatt hund selv, men har hatt "nært forhold" til to boxere og hatt dem i pensjon ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Märkligt!!!
Jag blev strävhårig Tax!!!!!!!! Arne "Kommer kallad, men ej strax, ty född till slav är ingen Tax" |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är en mops...hm...vi har ju haft Schäfer...
![]() Senast redigerad av Athanasia den 2007-01-18 klockan 05:31. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag blev en Jack Russelterrier!
Självständig och ibland lite ettrig...whoops! ![]() Fast glad och livlig också! Kanske är jag ändå mest boxer, har ju en sådan ![]() Stina |
|
||||
|
||||
![]()
Lite småkul...
Jag blev Cocker Spaniel (har haft en själv!) och TV-stället Observatör ![]() "TV-stället svingar gärna en bägare tillsammans med sittkudden PÖSIG. Hon/han har dessutom intuitivt god kontakt med diskstället GRUNDTAL. Där golvlampan SKYAR lyser upp med sin närvaro hittar du säkert ett TV-ställ i något hörn, där det står och njuter i golvlampans sällskap. Golvlampans mer ytliga egenskaper ger TV-stället dess lystmäte av skvaller och skandaler. På kärlekens område gör OBSERVATÖR bäst i att uppvakta matbordet NORDEN eller hallspegeln RISKA för att få en riktigt häftig upplevelse." Undrar vad min man är ![]() ![]() Stinab |
|
|||
|
|||
![]()
Ha ha det här var ju kul! Jag blev också Cockerspaniel och TV-ställ!
|
|
|||
|
|||
![]()
Hund: Berner Sennen
Möbel: TVstället observatör ![]() Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Jaha, och jag blev en Cocker Spaniel och fåtöljen Barkarby!!
En fåtölj..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här blev man inspirerad, jag blev en Jack Russel- terrier... (mycket envis????)
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag blev cocker spaniel och hallspegeln Riska.
Kul test! Yvonne |
|
||||
|
||||
![]()
Det verkar stämma bäst hittills
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är cCOCKERSPANIEL..och bokhyllan Billy i mörk faner....Vi som har många ljusa Billy hemma. Annars är mina favorithundar MOPS OCH BOSTONTERRIER har haft båda...
Jag är gift med diskstället GRUNDTAL vilket är den PERFEKTA kombinationen! ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
För ett antal år sedan var underhuggare till en Welshterrier. Han styrde och bestämde allt i det hemmet. Trodde han...
![]() ![]() ![]() IKEA-testet vägrar jag göra. Jag vill inte bli någon dj...a soffa. Eller kudde. Och jag har knuffat skåp så det räcker. ![]() ![]() ![]() Peter - Numera kattbetjänt. Mjuka och fluffiga men kan vara rätt vassa ibland... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är Jack Russel Terrier och det är väl en liten pigg hund
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi- som är gift med ett!! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Får be min man kolla imorrn,,,vill ju veta vad jag är gift med.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och nu vet jag att jag lever med en Engelskbulldog och sittkudden Pösig:-))
|
![]() |
|
|