Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-01-21, 22:31
Ninette Ninette är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2006
Standard Sv: European Hiking Route E4

Jeg kjenner ikke til at det er regler knyttet til camping ute i naturen. Vi har sett en del som har slått opp telt langs ruta, utenfor landsbyene. Om det er en slik regel, tror jeg ikke den handheves så strengt. På den annen side, er det ikke noe problem å vandre uten telt, i allefall ikke på vest-Kreta. Det er kun en etappe der det kan være problemer med å komme seg mellom to landsbyer på en dag, og det er mellom Sougia og Agia Roumeli. Denne etappen er forresten ikke helt enkel å gå, vil anbefale dere å gå den sammen med noen som er litt kjent eller ta båten akkurat denne etappen.

Siden vi stort sett har overnattet i landsbyer, har vi spist frokost og middag der. Lunch tar vi med i ryggsekken, brød, ost og tomater, og masse vann. Det kan være vanskelig å få matservering langs veien, det er i allefall vår erfaring.

Jeg kan ikke se at det skal være noe problem å gå fra øst til vest. Ruten merket begge veier, så det bør være uproblematisk. Hvor lang tid dere vil bruke på å gå hele Kreta i ett, vet jeg sannelig ikke. Jeg har lest om en person som gikk hele Kreta på langs i løpet av 50 dager, men han hadde ikke noe bagasje å bære på. Du kan les om han her http://www.crete-in-50-days.com/

Jeg er ganske sikker på at dere har en fantastisk fin tur foran dere!
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:14.