![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hvilekabiner, största flygplatsen, tåget direkt från Kalmar till flygplatsen - Köpenhamn låter absolut som det bästa valet för oss!
TACK för alla snabba svar, kul att få sådan respons ![]() Jag har bara bott i Umeå i två år, är uppväxt i Katrineholm i Sörmland, så det där med att behöva byta flyg och krångla för att ta sig ner till Grekland har jag inte behövt uppleva. Som tur är, det verkar inte så överdrivet skoj. Och så blir det dyrt också. Men som Janérik säger, så finns det bra saker med Umeå också. Typ att solen skiner just nu och att vi har en fin älv som rinner genom staden. Och kanske närheten till havet och att staden trots allt är Norrlands snabbast växande stad. Men skulle jag välja en norrländsk stad att bosätta mig i för all framtid skulle jag trots allt välja Luleå.. härligare stad får man leta efter. (Jaaaja, kom visst ifrån ämnet lite) CarinaN: Klart vi ska ordna med lite Kalimeraträffar, antingen blir det bara du och jag ![]() Vet du förresten hur långt innan man måste boka JustNu biljetterna med SJ? Ha det fint allihopa! ![]() |
|
|