![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Vilka färger föredrar du? | |||
Svart |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 56.18% |
Vit |
35 | 39.33% |
Mörkblå |
16 | 17.98% |
Ljusblå |
19 | 21.35% |
Grön |
9 | 10.11% |
Turkos |
27 | 30.34% |
Gul |
7 | 7.87% |
Röd |
20 | 22.47% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 89. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
![]()
Även jag tycker att ärmlösa toppar är ett bra alternativ! Det är alltid snyggare när BH-bandet är det smalaste inte tvärt om som med spagetti-linnen och mina dito band.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Janne hälsa Camilla att jag gärna vill se henne i det nya linnet. Så grann figur som hon har kan det bara bli en framgång med linne´na.
MVH Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Stakkars Janne, som får alle disse kravene... Siden kravet om singleter (linnen) er det som har vært mest høylytt det siste året, er det vel mange som vil ha det...?
Det er sant, men har du BH med utskiftbare stropper, kan du kjøpe stropper i gjennomsiktig plast. De synes omtrent ikke. Ikke noe du går på ball med, men helt greit i det daglige. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller fortfarande fast vid smala axelband på linnet. Solbrännan blir så mycket snyggare när det inte är en massa tyg i vägen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Klart vi räknar med att det bara blir en variant med linnen. Du bör väl se ur marknaden ser ut för dessa först. Hoppas fortfarande på åtminstone en färg utöver svart och vitt.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Det är väl kul med lite nyheter på linnefronten. Kanske medverkar till att man "springer" på fler Kalimeror ute i den grekiska övärlden.
![]() |
![]() |
|
|